Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce. By w pełni cieszyć się naszą stroną, upewnij się, że włączyłeś JavaScript w swojej przeglądarce.
Mój koszyk
x
Wartość:
Kontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
Poniżej udzieliliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów. Znajdziesz tu informacje związane z obsługą zamówień, płatnościami i wysyłką. Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta!
Zamówienia w naszym sklepie możesz złożyć bezpośrednio na stronie poprzez opcję "Dodaj do koszyka" na karcie produktu. W razie potrzeby zamówienie można też złożyć mailowo pod adresem: sklep@gastrro.pl.
Tak, jednak w przypadku zamówienia telefonicznego poprosimy o potwierdzenie szczegółów zamówienia (lista produktów, kwota do wpłaty, adres wysyłki) drogą mailową. Dla pełnej transparentności i wygody zapraszamy jednak do składania zamówień poprzez opcję "Dodaj do koszyka" na naszej stronie.
Tak, oczywiście! Nie musisz być zalogowany/a, żeby zrobić zakupy w naszym sklepie – wystarczy, że uzupełnisz dane przy składaniu zamówienia. Jednak dzięki rejestracji możesz łatwo śledzić historię swoich zakupów, sprawdzać status zamówienia i zamawiać ponownie ulubione produkty jednym kliknięciem.
Aktualną dostępność towaru możesz sprawdzić, klikając przycisk "Sprawdź dostępność" na stronie produktu.
Maile z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz danymi do przelewu generowane są automatycznie. Jeżeli nie otrzymałeś żadnej informacji, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Tak, jak najbardziej. Aby przyspieszyć proces przygotowania wyceny, warto umieścić w wiadomości również numery katalogowe produktów. Takie zapytania prosimy kierować na adres mailowy: wyceny@gastrro.pl.
W naszym sklepie za zamówione produkty możesz zapłacić:
Fakturę wysyłamy drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Wysyłka faktury zakupu następuje po nadaniu przesyłki.
Możliwość zwrotu towarów przysługuje wyłącznie konsumentom. Towar należy zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie może być użytkowany oraz musi być oryginalnie zapakowany. W celu dokonania zwrotu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz na stronie Odstąpienie od umowy.
Produkty możesz odesłać dowolną firmą kurierską po wcześniejszym ustaleniu adresu zwrotu. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
W celu szczegółowego zapoznania się z dostarczonymi dokumentami zastrzegamy sobie 14-dniowy okres rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, dlatego okres ten jest zazwyczaj krótszy.
Podczas odbierania przesyłki zwróć uwagę, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeżeli są widoczne uszkodzenia, zrób zdjęcia dokumentujące stan przesyłki i spisz protokół szkody w obecności kuriera. Dokument ten jest podstawą do zgłoszenia reklamacji. Jeśli opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń, natomiast masz zastrzeżenia do stanu zamówionych produktów, zrób zdjęcia uszkodzeń i skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji. O chęci zgłoszenia reklamacji poinformuj nas bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki.
Dbając o bezpieczeństwo przesyłek, często dzielimy je na kilka mniejszych paczek, tak aby towar nie uległ uszkodzeniu. Sprawdź etykietę nadawczą: "Paczka 1 z X" oznacza, że towar został podzielony i najprawdopodobniej dotrze do Ciebie w osobnej paczce. Jeżeli nie, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.