Darmowa dostawa już od 499 zł dla wszystkich zamówień!

Faktura zakupu

W naszym sklepie internetowym faktury za zakupy wystawiane są automatycznie i przesyłane drogą elektroniczną. Faktury wystawiane są na podstawie danych podanych podczas składania zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę, pamiętaj o zaznaczeniu odpowiedniej opcji i uzupełnieniu danych NIP podczas składania zamówienia.

Faktura zakupu - najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura zakupu zostaje wystawiona i wysłana e-mailem po nadaniu przesyłki do klienta. W wiadomości znajdziesz fakturę w formacie PDF – gotową do pobrania i zapisania.

Czy mogę otrzymać fakturę pro forma?

Na życzenie klienta wystawiamy również faktury pro forma – przed dokonaniem płatności. Jeśli potrzebujesz takiego dokumentu, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia lub zaraz po jego złożeniu, a przygotujemy odpowiednią fakturę do opłacenia.

Nie otrzymałem/am faktury za zamówienie

Faktury są automatycznie wysyłane drogą mailową po nadaniu przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś/aś faktury za zakupy, skontaktuj się z nami.

Problem z fakturą? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij poniższy formularz, napisz e-mail na adres sklep@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 76 744 91 46.

Polityka prywatności