Darmowa dostawa już od 499 zł dla wszystkich zamówień!

Jak odebrać dostawę?

Aby uniknąć nieporozumień i mieć pewność, że zamówiony sprzęt gastronomiczny dotarł w nienaruszonym stanie, prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. Poniżej znajdziesz kilka prostych kroków, które pomogą Ci zabezpieczyć swoje prawa w przypadku ewentualnych uszkodzeń.

Odbiór dostawy krok po kroku

sprawdź stan paczki

Sprawdź stan opakowania i zawartości przy kurierze

Zwróć uwagę, czy paczka nie jest uszkodzona, rozdarta lub zalana. Jeśli coś wzbudza Twoje wątpliwości – poinformuj kuriera i przejdź do kolejnych kroków.

przelicz produkty

Przelicz i porównaj zawartość z zamówieniem

Upewnij się, że wszystkie elementy zamówienia zostały dostarczone. Braki lub pomyłki należy zgłaszać od razu.

zdjęcia

Zrób zdjęcia

W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń opakowania lub towaru wykonaj zdjęcia dokumentujące stan przesyłki.

protokół szkody

Wypełnij protokół szkody

Jeśli zauważysz uszkodzenia, przejdź do sporządzenia protokołu szkody z kurierem w momencie odbioru. Dokument ten jest bardzo istotny do zgłoszenia reklamacji. Jeśli kurier nie posiada protokołu szkody, klient ma możliwość odnotowania takiej informacji na liście przewozowym. Alternatywnie, warto nawiązać kontakt telefoniczny z przewoźnikiem w celu sporządzenia protokołu.

telefon

Jak najszybciej zgłoś uszkodzoną zawartość

Jeśli opakowanie nie było zniszczone, ale po otwarciu zawartość okazała się uszkodzona, zrób zdjęcia i skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Reklamacji: serwis@gastrro.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie zgłaszane po kilku dniach lub tygodniach od dostawy nie będą uznawane.

Problem z dostawą? Skontaktuj się z Działem Reklamacji

Wypełnij poniższy formularz, napisz e-mail na adres serwis@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 76 744 91 46.

Polityka prywatności