Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce. By w pełni cieszyć się naszą stroną, upewnij się, że włączyłeś JavaScript w swojej przeglądarce.
Mój koszyk
x
Wartość:
Kontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
Aby uniknąć nieporozumień i mieć pewność, że zamówiony sprzęt gastronomiczny dotarł w nienaruszonym stanie, prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. Poniżej znajdziesz kilka prostych kroków, które pomogą Ci zabezpieczyć swoje prawa w przypadku ewentualnych uszkodzeń.
Zwróć uwagę, czy paczka nie jest uszkodzona, rozdarta lub zalana. Jeśli coś wzbudza Twoje wątpliwości – poinformuj kuriera i przejdź do kolejnych kroków.
Upewnij się, że wszystkie elementy zamówienia zostały dostarczone. Braki lub pomyłki należy zgłaszać od razu.
W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń opakowania lub towaru wykonaj zdjęcia dokumentujące stan przesyłki.
Jeśli zauważysz uszkodzenia, przejdź do sporządzenia protokołu szkody z kurierem w momencie odbioru. Dokument ten jest bardzo istotny do zgłoszenia reklamacji. Jeśli kurier nie posiada protokołu szkody, klient ma możliwość odnotowania takiej informacji na liście przewozowym. Alternatywnie, warto nawiązać kontakt telefoniczny z przewoźnikiem w celu sporządzenia protokołu.
Jeśli opakowanie nie było zniszczone, ale po otwarciu zawartość okazała się uszkodzona, zrób zdjęcia i skontaktuj się niezwłocznie z naszym Działem Reklamacji: serwis@gastrro.pl. Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie zgłaszane po kilku dniach lub tygodniach od dostawy nie będą uznawane.
Wypełnij poniższy formularz, napisz e-mail na adres serwis@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 76 744 91 46.