Darmowa dostawa już od 499 zł dla wszystkich zamówień!

Zgłoszenie reklamacji

Dbamy o to, by zakupy w naszym sklepie zawsze spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem, uszkodzony lub wadliwy – skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji, a my dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać sprawę.

Jak złożyć reklamację?

Aby zgłosić reklamację, przygotuj następujące informacje:

  • numer zamówienia,
  • imię i nazwisko lub dane osoby zamawiającej,
  • opis problemu,
  • zdjęcia przedstawiające wadę lub uszkodzenie (jeśli to możliwe).

Jeśli uszkodzenie powstało podczas transportu, konieczne może być wcześniejsze sporządzenie protokołu szkody z kurierem – więcej informacji znajdziesz w zakładce Protokół szkody.

Reklamację możesz zgłosić za pomocą poniższego formularza online lub przesłać na adres e-mail: serwis@gastrro.pl. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych, a o decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.

Wypełnij formularz reklamacyjny

W razie pytań dotyczących Twojego zgłoszenia, napisz wiadomość na adres serwis@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 76 744 91 46.