Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce. By w pełni cieszyć się naszą stroną, upewnij się, że włączyłeś JavaScript w swojej przeglądarce.
Mój koszyk
x
Wartość:
Kontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
Dbamy o to, by zakupy w naszym sklepie zawsze spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem, uszkodzony lub wadliwy – skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji, a my dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać sprawę.
Aby zgłosić reklamację, przygotuj następujące informacje:
Jeśli uszkodzenie powstało podczas transportu, konieczne może być wcześniejsze sporządzenie protokołu szkody z kurierem – więcej informacji znajdziesz w zakładce Protokół szkody.
Reklamację możesz zgłosić za pomocą poniższego formularza online lub przesłać na adres e-mail: serwis@gastrro.pl. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych, a o decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.
W razie pytań dotyczących Twojego zgłoszenia, napisz wiadomość na adres serwis@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 76 744 91 46.