Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce. By w pełni cieszyć się naszą stroną, upewnij się, że włączyłeś JavaScript w swojej przeglądarce.
Mój koszyk
x
Wartość:
Kontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
Dbamy o to, by Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak podczas odbioru paczki zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, bardzo ważne jest, aby niezwłocznie sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
Dokument ten jest bardzo istotny podczas zgłaszania reklamacji związanej z uszkodzeniem towaru w transporcie. Brak protokołu szkody może skutkować odrzuceniem reklamacji, dlatego tak ważne jest, by przygotować go od razu przy odbiorze przesyłki.
Jeżeli kurier nie posiada formularza protokołu szkody, zgłoś fakt uszkodzenia przesyłki na liście przewozowym (np. dopisując odpowiednią informację ręcznie). Możesz również skontaktować się telefonicznie z firmą kurierską i poprosić konsultanta o sporządzenie protokołu.
Udokumentuj szkody na potrzeby dalszego procesu reklamacyjnego.
Jak najszybciej po odebraniu przesyłki poinformuj o problemie nasz Dział Reklamacji.
Wypełnij poniższy formularz, wyślij e-mail pod adres serwis@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer +48 76 744 91 46.