Darmowa dostawa już od 499 zł dla wszystkich zamówień!

Protokół szkody

Dbamy o to, by Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak podczas odbioru paczki zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, bardzo ważne jest, aby niezwłocznie sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

Co zrobić, jeśli paczka jest uszkodzona?

protokół szkody

Sporządź protokół szkody z kurierem przy odbiorze paczki

Dokument ten jest bardzo istotny podczas zgłaszania reklamacji związanej z uszkodzeniem towaru w transporcie. Brak protokołu szkody może skutkować odrzuceniem reklamacji, dlatego tak ważne jest, by przygotować go od razu przy odbiorze przesyłki.

formularz na komputerze

Jeśli kurier nie ma przy sobie formularza

Jeżeli kurier nie posiada formularza protokołu szkody, zgłoś fakt uszkodzenia przesyłki na liście przewozowym (np. dopisując odpowiednią informację ręcznie). Możesz również skontaktować się telefonicznie z firmą kurierską i poprosić konsultanta o sporządzenie protokołu.

zdjęcie

Zrób zdjęcia uszkodzonej paczki i zawartości

Udokumentuj szkody na potrzeby dalszego procesu reklamacyjnego.

kontakt z działem reklamacji

Skontaktuj się z Działem Reklamacji

Jak najszybciej po odebraniu przesyłki poinformuj o problemie nasz Dział Reklamacji.

Chcesz zgłosić problem z paczką?

Wypełnij poniższy formularz, wyślij e-mail pod adres serwis@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer +48 76 744 91 46.

Polityka prywatności