Darmowa dostawa już od 499 zł dla wszystkich zamówień!

Regulamin sklepu internetowego Gastrro.pl

§1 Informacja o Firmie

Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.gastrro.pl prowadzony jest przez spółkę:

Seka Group Sp. z o.o.
59-300 Lubin, ul. Sokola 73
NIP 692 251 18 58
REGON 365317599
KRS 0000635165
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Firma wpisana do rejestru prowadzonego przez:
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

§2 Użyte pojęcia/definicje

  • Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument oraz Przedsiębiorca, która posiada zdolność do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z usług firmy Seka Group Sp. z o.o..
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna/prawna dokonująca zakupu lub zamierzająca dokonać zakupu do celów związanych z wykonywaną działalnością gospodarczą.
  • Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego Seka Group Sp. z o.o..
  • Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.gastrro.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  • Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Seka Group Sp. z o.o. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

§3 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.gastrro.pl.

Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Sklep internetowy gastrro.pl, działający pod adresem www.gastrro.pl, prowadzony jest przez Seka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie (ul. Sokola 73, 59-300 Lubin).

Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

  • zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego,
  • warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego,
  • zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Seka Group Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

§4 Zakres działalności

Seka Group Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż profesjonalnego sprzętu gastronomicznego. Oferta obejmuje wszystkie niezbędne akcesoria i urządzenia. Dodatkowo świadczymy usługi z zakresu projektowania technologicznego.

§5 Zasady korzystania ze Sklepu internetowego

Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć Zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.

Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

Seka Group Sp. z o.o. może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

  • podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
  • dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego,
  • dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Seka Group Sp. z o.o. za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Seka Group Sp. z o.o..

Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Seka Group Sp. z o.o..

Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet,
  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Seka Group Sp. z o.o.,
  • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

§6 Ochrona danych osobowych

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

Dane osobowe Klientów Sklepu, są przetwarzane przez Seka Group Sp. z o.o. i wykorzystywane wyłącznie w celu:

  • realizacji umowy.
  • przekazywania informacji o charakterze marketingowym (tylko jeśli Klient wyrazi na to zgodę).

Firma Seka Group Sp. z o.o. nie udostępnia danych osobowych Klientów innym podmiotom dla celów marketingowych.

Każdy Klient może usunąć lub poprawić swoje dane przechowywane przez firmę Seka Group Sp. z o.o..

§7 Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.gastrro.pl i dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka zakupowego dostępnego na stronie Sklepu.

W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.

W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.

Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Seka Group Sp. z o.o. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 

Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem.

Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na każdej stronie Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Zamówienia w Sklepie internetowym są realizowane w kolejności ich składania.

W przypadku chęci osobistego odbioru Towaru przez Klienta, złożenie zapotrzebowania poprzez Stronę internetową oraz potwierdzenie dostępności produktu skutkuje rezerwacją produktu i przygotowaniem go do sprzedaży. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w takim przypadku przy odbiorze Towaru, po dokonaniu przez Klienta oględzin przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty.

Zamówienia mebli nierdzewnych oraz Towarów niemagazynowanych realizowane są po wcześniejszej wpłacie przez Klienta kwoty określonej na przesłanej fakturze proforma (zadatek). Firma Seka Group Sp. z o.o. może odstąpić od tego wymogu w uzasadnionych przypadkach.

§8 Opisy i zdjęcia produktów

Wszelkie informacje o Towarach, katalogi, ulotki oraz inne materiały reklamowe, a także informacje zawarte w Sklepie internetowym kierowane przez Seka Group Sp. z o.o. do potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

Zdjęcia produktów są poglądowe i czasem mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.

§9 Ceny

Wszystkie ceny podawane na Stronie internetowej Sklepu są wyrażone w złotych polskich (PLN).

Ceny na stronie www.gastrro.pl są wiążące wyłącznie przy złożeniu Zamówienia przez Sklep internetowy.

§10 Dostawa

Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w naszym sklepie: Seka Group Sp. z o.o., ul. Sokola 73, 59-300 Lubin, Polska, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, z wyjątkiem świąt państwowych. Odbierając zamówiony Towar w sklepie, mogą Państwo zapłacić tylko gotówką.

Koszt wysyłek określa cennik dostaw – zmienny, podany na stronie Formy dostawy i płatności. Koszty dostawy są również wskazane w trakcie składania Zamówienia.

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

  • czas realizacji zamówienia (kompletowanie Towaru, dokumentacji oraz spakowanie paczki).
  • czas dostawy, zależny od sposobu płatności.

Większość produktów oferowanych w Sklepie internetowym wysyłana jest w ciągu 1-3 dni roboczych od przekazania Zamówienia do realizacji (nie dotyczy to mebli nierdzewnych oraz urządzeń wielkogabarytowych lub nietypowego sprzętu – czas dostawy w tych przypadkach może być nieco dłuższy).

Większość produktów wysyłana jest bezpośrednio z magazynów dostawców/producentów sprzętu.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru w transporcie.

Przy odbiorze przesyłki Klient powinien przy kurierze dokonać oględzin Towaru i w razie konieczności bezwzględnie spisać protokół szkody (w przypadku uszkodzeń Towaru) – następnie taki protokół przesłać w formie skanu do firmy Seka Group Sp. z o.o..

Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

§11 Sposoby płatności

Klient może dokonać płatności na cztery sposoby:

  • przed wydaniem Towaru Klientowi - przelew na rachunek bankowy Seka Group Sp. z o.o.,
  • przed wydaniem Towaru Klientowi - e-przelew lub płatność kartą przez platformę szybkich płatności Dotpay.pl (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są
    za pośrednictwem PayU lub Montonio)
  • w momencie odbioru Towaru: gotówką (Zamówienia do 5 000 zł brutto),
  • przelewem po otrzymaniu Towaru (jednostki budżetowe oraz stali Klienci).

Seka Group Sp. z o.o. może ustalić z Klientem inne, indywidualne formy płatności.

Seka Group Sp. z o.o. może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez Konsumenta na piśmie pod rygorem nieważności. Konsument może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez Seka Group Sp. z o.o. na piśmie pod rygorem nieważności.

§12 Dokumenty sprzedaży

Firma Seka Group Sp. z o.o. wystawia Klientowi fakturę VAT po wydaniu Towaru.

Faktury są wysyłane na adres e-mail podany w Zamówieniu. Dokonując zakupu w Sklepie internetowym, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej - przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485). Na życzenie Klienta Firma Seka Group Sp. z o.o. może przesłać fakturę w formie papierowej na adres podany przez Klienta.

W niektórych sytuacjach firma Seka Group Sp. z o.o. wystawia inne dokumenty sprzedaży dozwolone przepisami prawa.

§13 Zwrot towaru

Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Seka Group Sp. z o.o., ul. Sokola 73, 59-300 Lubin, 76 744 91 46, sklep@gastrro.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza zwrotu towaru, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Skutki odstąpienia od umowy przez Konsumenta

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać rzecz na adres podany przez pracownika Seka Group Sp. z o.o. niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient. Odpowiada on również za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy przez Przedsiębiorcę

Firma Seka Group Sp. z o.o. może odmówić przyjęcia zwrotu Towaru zakupionego przez Przedsiębiorcę. Zwroty Towarów/usług zakupionych przez Przedsiębiorcę ustalane są indywidualnie i nie obejmuje ich Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów. W takich przypadkach możliwe jest nieprzyjęcie zwrotu lub naliczenie opłaty manipulacyjnej związanej ze zwrotem Towaru.

§14 Reklamacja towaru

Reklamacja Towaru przez Konsumenta

Zobowiązani jesteśmy dostarczyć Towar zgodny z umową sprzedaży. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową w zakresie określonym w art. 43 b ust. 1 i 2 ustawy o prawach konsumenta.

Reklamację można składać:

  • na piśmie na adres: Seka Group Sp. z o.o., ul. Sokola 73, 59-300 Lubin,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: serwis@gastrro.pl.

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy Towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie Towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Reklamacje rozpatrywane są w dni robocze, w godzinach pracy firmy Seka Group Sp. z o.o., tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis. Jeśli firma nie wykryje usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.

Sprzęt reklamowany powinien być bezpiecznie zapakowany (może być zastosowane opakowanie zastępcze, gwarantujące bezpieczny transport). Sprzęt powinien być kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. W składanej reklamacji zaleca się:

  • podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
  • określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia braku zgodności Towaru z umową (w pierwszej kolejności: wymiana Towaru na nowy, naprawa Towaru; w drugiej kolejności: obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile niezgodność towaru z umową jest istotna),
  • podanie numeru Zamówienia lub dokumentu zakupu. Może być również konieczna weryfikacja poprzez okazanie oryginału lub kserokopii/skanu dokumentu zakupu oraz oryginału karty gwarancyjnej (jeżeli takowa została wydana),
  • podanie danych kontaktowych składającego reklamację.

Określone wyżej zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji. Jednak są one bardzo przydatne, ponieważ umożliwią one szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.

Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sklep zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sklep może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałyby nadmiernych kosztów.  Jeżeli wymiana i naprawa są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sklep może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może zażądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy:

  • Sklep odmówił lub nie doprowadził Towaru do zgodności z umową lub brak zgodności Towaru z umową występuje pomimo próby doprowadzenia Towaru do zgodności z umową,
  • Brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy w trybie natychmiastowym,
  • Z oświadczenia Sklepu wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Sklep zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi koszty wymiany lub naprawy Towaru. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia rzeczy, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

Wyżej wymienione uprawnienia obowiązują w przypadku:

  • Osoby fizycznej, która zakupiła towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą,
  • Osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą (JDG) zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Reklamacja Towaru przez Przedsiębiorcę

Sklep znosi uprawnienia z tytułu rękojmi dla Kupującego niebędącego jednocześnie Konsumentem. Reklamacje z tytułu gwarancji Przedsiębiorca składa podobnie jak Konsument. Reklamacje można składać pisemnie na adres firmy Seka Group Sp. z o.o. lub drogą elektroniczną.

§15 Dodatkowe gwarancje

Seka Group Sp. z o.o. nie jest producentem Towarów i na sprzedawane produkty nie udziela dodatkowej gwarancji. Sprzedawany sprzęt objęty jest 12 miesięczną gwarancją (w niektórych przypadkach producent udziela dłuższej gwarancji - jest to opisane w opisie produktu lub podawane w Zamówieniu). Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

§16 Wymagania sprzętowe

W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

Do sprawnego korzystania ze Sklepu internetowego wymagana jest jedna z przeglądarek:

  • Mozilla Firefox.
  • Internet Explorer (min. IE 11).
  • Chrome.
  • Opera.

§17 Kontakt ze Sklepem

Firma Seka Group Sp. z o.o. umożliwia kontakt Klienta ze Sklepem za pośrednictwem:

  • Poczty elektronicznej na adres: sklep@gastrro.pl,
  • Infolinii pod numerem 76 744 91 46. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora,
  • Korespondencji na adres: ul. Sokola 73, 59-300 Lubin.

§18 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Podmiot prowadzący Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze Sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn od niego niezależnych.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w Sklepie internetowym i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.

Treść niniejszego Regulaminu jest własnością intelektualną jego twórcy i podlega ochronie. Jego kopiowanie i wykorzystywanie bez zgody firmy Seka Group Sp. z o.o. jest zabronione.