Darmowa dostawa już od 499 zł dla wszystkich zamówień!

Termin płatności dla jednostek budżetowych

Z myślą o potrzebach instytucji publicznych i placówek finansowanych z budżetu państwa oferujemy dogodny 7-dniowy termin płatności. Rozumiemy specyfikę zamówień w sektorze publicznym, dlatego umożliwiamy realizację zakupów bez konieczności wcześniejszej zapłaty.

Z odroczonego terminu płatności mogą skorzystać jednostki budżetowe, m.in.:

  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • urzędy i instytucje publiczne,
  • szkoły i przedszkola,
  • uczelnie wyższe,
  • zakłady karne,
  • ośrodki pomocy społecznej.

Jak otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?

Standardowo oferujemy jednostkom budżetowym możliwość opłacenia zamówienia w ciągu 7 dni. Zamówienie możesz złożyć wygodnie w naszym sklepie internetowym, dodając produkty do koszyka, lub drogą mailową pod adresem sklep@gastrro.pl.

Jeśli potrzebujesz dłuższego terminu płatności, skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc!

e-mail

Użyj służbowego adresu e-mail

Złóż zamówienie, korzystając ze służbowego adresu e-mail na domenie swojej instytucji/placówki. Dzięki temu możemy zweryfikować, że robisz zakupy w imieniu danej jednostki budżetowej.

adres dostawy

Wpisz prawidłowy adres dostawy

Jako adres dostawy wpisz adres instytucji, którą reprezentujesz, np. szkoły, urzędu czy ośrodka.

koszyk

Wybierz opcję Termin 7 dni

W koszyku wybierz odpowiednią opcję płatności: Termin 7 dni (dla jednostek budżetowych).

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij poniższy formularz, napisz e-mail na adres sklep@gastrro.pl lub zadzwoń pod numer tel. +48 76 744 91 46.

Polityka prywatności