Reklamacje i zwroty

Reklamacja towaru

Przed zareklamowaniem towaru należy zapoznać się z regulaminem.

Sprzęt sprzedawany w sklepie www.gastrro.pl objęty jest 12 miesięczną gwarancją (w niektórych przypadkach producent udziela dłuższej gwarancji - jest to opisane w opisie produktu lub podawane w zamówieniu). Podstawowym dokumentem wiążącym obie strony transakcji jest faktura lub paragon.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz reklamacyjny można pobrać poniżej:

ikonaPobierz Formularz reklamacyjny

Zwrot towaru

Przed zwrotem towaru należy zapoznać się z warunkami odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Seka Group Sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz zwrotu towaru można pobrać poniżej:

ikonaPobierz Formularz zwrotu towaru

Z kim się skontaktować?

Chcesz zareklamować lub zwrócić towar? Skontaktuj się z naszym pracownikiem:

 

kom. 730 104 202

Sklep gastrro.pl zastrzega sobie prawo do 2 tygodniowego terminu ustosunkowania się do zgłoszenia.